Білім беру ұйымдарында “Біртұтас тәрбие” бағдарла масын енгізу туралы “Қазақстан Республикасы Білім Министрлігінің 2024 жылғы 30 шілдедегі № 194 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы” Білім Министрлігінің 26.05.2025 ж. №123 бұйрығына сәйкес:
– Мектепке дейінгі,орта,техникалық кәсіптік білім беру ұйымдарында “Адал азамат” бірыңғай білім беру бағдарламасын іске асыруды қамтамасыз ету.
-2025-2026 оқу жылынан бастап барлық мүдделі мемлекеттік органдардың қатысуымен Меншік нысанына және ведомстволық бағыныстылығына қарамастан білім беру ұйымдарында”Адал азамат” бірыңғай тәрбие бағдарламасын енгізу(келісім бойынша).
“Адал адам-Адал еңбек-Адал табыс” ұлттық құрылтайының үшінші отырысында Қазақстан Республикасының Президенті Қ. Тоқаев мемлекетті жаңғырту бастамаларын атап өтті. Мемлекет дамуының біртұтас көзқарасы және оған қол жеткізу үшін қоғамның күш-жігерін шоғырландыру белгіленді, сонымен бірге біздің еліміздің болашағының бейнесі “әділ Қазақстан – жауапты азамат – прогрессивті ұлт” үштігінде көрініс табады. Үштіктің осы құрамдас бөліктері бір – бірімен тығыз байланысты және өзара шартталған, күшті демократиялық институттары және Заң мен тәртіптің салтанат құруын қамтамасыз ететін дамыған құқықтық жүйесі бар әділ мемлекетті қалыптастыруға бағытталған елді жаңғырту мен одан әрі дамытудың стратегиялық бағытын білдіреді-біздің саясатымыздың іргелі қағидаты.
Педагогтар мен білім алушылар тәрбие процесінде өзара тығыз қарым-қатынаста болып, бірыңғай жалпы мектеп ұжымын құрайды. Мектепте 25 сынып ұжымы, 1 мектепалды сынып бар. Тәрбие процесін ұйымдастырушылық басқаруды мектеп директоры А.Е. Якушева, директордың ТЖ жөніндегі орынбасары О.В. Грозная, директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары Н.Ю. Майданевич және Ю.В. Матерова, әлеуметтік педагог И.В. Грозный бастаған әкімшілік жүзеге асырады. Мектепте К.Б. Заляева басшылығымен сынып жетекшілерінің ӘБ жұмыс істейді.
Мектепте тәрбиелеуді ұйымдастырудың негізгі мақсаты рухани-адамгершілік қасиеттерді, азаматтық жауапкершілік пен патриотизмді, парасаттылық пен адалдықты дамыту арқылы қазақстандық мәдениеттің құндылықтары негізінде білім алушының үйлесімді дамыған тұлғасын қалыптастыру болып табылады.
Педагогикалық ұжым келесі міндеттерді шешу үшін жұмыс істейді:
- Рухани-адамгершілік қасиеттерді тәрбиелеу:
- Отанға, өз халқына, оның тарихы мен мәдениетіне деген сүйіспеншілікті қалыптастыру;
- Қазақстан Республикасының Мемлекеттік рәміздерін құрметтеуге тәрбиелеу;
- адалдықты, әділдікті, мейірімділікті, қамқорлықты, мейірімділікті және басқа да адамгершілік қасиеттерді дамыту;
- табиғат пен қоршаған ортаға ұқыпты қарауды қалыптастыру.
- Азаматтық жауапкершілік пен патриотизмді дамыту:
- өз елі үшін мақтаныш сезімін және оның жетістіктерін тәрбиелеу;
- отбасы, қоғам және мемлекет алдындағы өз міндеттеріне саналы қатынасты қалыптастыру;
- өз құқықтары мен бостандықтарын, сондай-ақ басқа адамдардың құқықтары мен бостандықтарын қорғауға дайындықты дамыту;
- әлеуметтік маңызы бар қызметке белсенді қатысу.
- Парасаттылық пен адалдықты қалыптастыру:
- мінез-құлық пен басқалармен қарым-қатынаста адалдық пен әділеттілікке тәрбиелеу;
- өз іс-әрекеттері мен сөздері үшін жауапкершілікті дамыту;
- еңбекқорлық пен өзін-өзі жетілдіруге деген ұмтылысты қалыптастыру;
- біреудің еңбегі мен мүлкін құрметтеуге тәрбиелеу.
- Білім алушының жеке басының үйлесімді дамуы үшін жағдай жасау:
- әрбір білім алушыны тәрбиелеу мен оқытуға жеке көзқарасты қамтамасыз ету;
- білім беру ортасында қолайлы психологиялық-педагогикалық климат құру;
- ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды қолдау;
- отбасын тәрбие процесіне тарту.
Еліміздің прогрессивті дамуы өскелең ұрпаққа байланысты, Мемлекет басшысы Қ. Тоқаев өз сөзінде оларды тәрбиелеуге ерекше назар аударды, сондай-ақ ұлт бейнесін айқындайтын негізгі құндылықтарды айқындады:
- тәуелсіздік және патриотизм;
- бірлік пен ынтымақтастық;
- әділдік және жауапкершілік;
- заң және тәртіп;
- еңбекқорлық және кәсіпқойлық;
- құру және жаңашылдық.
Өскелең ұрпақты тәрбиелеу-мемлекеттің маңызды міндеттерінің бірі, өйткені ұлтымыздың болашағы балалар мен жастарға қандай құндылықтар жүктелетініне байланысты.
Сондықтан бағдарламаны тәрбиелеудің құндылықтары елді жаңғыртуды орнатуға негізделген “әділеттілік – принцип ретінде, жауапкершілік – негіз ретінде, прогресс – мақсат ретінде”.
Мектептің педагогикалық ұжымы балалардың бастамасын, дербестігі мен жауапкершілігін дамытуға көп көңіл бөледі. Мектепте Парламент Президентінің басшылығымен мектеп Парламенті жұмыс істейді. Парламенттің құрылымы 8 фракциядан тұрады, әр сыныпта барлық 8 фракцияның депутаттары сайланады. Парламент Президенті Қамқоршылық кеңестің құрамына кіреді.
Мектепте мектеп ортасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру бойынша “Адал Ұрпақ” мектеп клубының жұмысы ұйымдастырылды. Клубтың басты мақсаты мектеп ортасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті нығайту жөніндегі бастамаларды көтермелеу, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-шараларды ұйымдастыруға қатысу болып табылады. Өзара көмек, тектілік, адамдарға және табиғатқа деген сүйіспеншілік, жеке және Ұжымдық қауіпсіздік мәселелеріне баулу қағидаттарына негізделген білім алушылардың әскери – патриоттық тәрбиесін жетілдіру бойынша жұмыстар белсенді жүргізілуде.Бір жыл ішінде білім алушылар “Жас Ұлан”балалар-жасөспірімдер ұйымына белсенді қатысады.
Қазіргі мектептің басты міндеттері-әр оқушының қабілеттерін ашу, жоғары адамгершілік және патриоттық адамды, жоғары технологиялық, бәсекеге қабілетті әлемде өмір сүруге дайын тұлғаны тәрбиелеу.
Мектепте “Экоград” экологиялық Жасыл клубы жұмыс істейді, клуб жетекшісі биология пәнінің мұғалімі Е.П. Абрамова клубтың негізгі мақсаты-қоршаған әлем, табиғи және әлеуметтік бірлік пен айырмашылықтар, адам және оның табиғаттағы орны туралы білімді игеру және тереңдету. Клуб құрамына қоршаған ортаны сақтауға және экологиялық проблемаларды зерттеуге мүдделі білім алушылар кірді.
“Экоград” клубы білімді кеңейту алаңына ғана емес, сонымен қатар қоршаған орта проблемаларына бей-жай қарамайтын балалар үшін біріктіруші кеңістікке айналды.
“Ұшқыр ой алаңы” мектеп оқушыларының пікірсайыс қозғалысы жалпыұлттық мәдени-білім беру жобасын іске асыру мақсатында мектепте “Достық” пікірсайыс клубы өз қызметін жалғастыруда, оның жетекшісі ағылшын тілі мұғалімі А. Е. Айтен болып табылады. оқу жылы ішінде “Достық” пікірсайыс мектеп клубының қызметі бекітілген жоспар негізінде жүзеге асырылады.
Пікірсайыс клубы – “Достық” бұл толеранттылықты, шешендік шеберлікті, логиканы, сыни ойлауды және жастардың көшбасшылық қасиеттерін дамытуды жүзеге асыратын оқушылардың ерікті бірлестігі.
Мектеп оқушыларды сабақтан тыс уақытта жұмыспен қамтуға көп көңіл бөледі. Мектепте сабақтан тыс жұмыстарды ұйымдастыру негізгі құндылықтарды жүзеге асыруға бағытталған.
Білім алушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін дамыту, бос уақытты ұйымдастыру үшін мектепте 6 үйірме және 3 секция жұмыс істейді, оларды қосымша білім беру педагогтары мен дене шынықтыру мұғалімдері жүргізеді. Білім алушылардың бос уақыты үйірмелер есебінен қамтамасыз етіледі: “Вокал” – 2 топ, жетекшісі музыка мұғалімі А.В. Пяткова; кітапхана меңгерушісі О.Б. Кирилюк “Оқимыз – ойнаймыз”, “Кітап сүйгіштер планетасы”, “Ертегілер жолында”, “Жас өлкетанушы” үйірмелерінің жетекшісі болып табылады.Спорт залында кешкі және сенбі күндері волейбол және футбол секциялары өткізіледі. (Секция жетекшілері дене шынықтыру мұғалімдері Д.М. Васянин, Е. И. Анисимова, Д. А. Воробьев). Аптасына үш рет “Кекушинкай каратэ” секциясы жұмыс істейді.
“№44 орта мектеп” КММ базасында “Элегия” ҚДП жұмыс істейді. “Элегияда” “Жас натуралист”, “Футбол”, “ИЗО”, “Волейбол”, “Тоғыз құмалақ” үйірмелері жұмыс істейді.
Тәрбие жұмысының барлық бағыттары тәрбие жұмысының барлық аспектілерінде білім алушылардың шығармашылық қабілеттерін ынталандыра отырып, тәрбиеде тұлғаға бағытталған тәсілді жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Әр түрлі іс-шараларға көптеген балаларды тартуға мүмкіндік береді, бұл олардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға ықпал етеді.